zaterdag 16 maart 2013

DIY | Gold tube bracelets


I'm sorry but i'll do this in Dutch, otherwise it's to difficult to explain for me! You can translate in my sidebar right.

Wat je nodig hebt:

1 gebogen gouden tube van 2mm x 38mm
2 meter van 1 mm dun Chinees rijgkoord
1 borduurwerk naald
( 2 kraaltjes (voor de uiteinden)) Het is niet persé nodig, ik doe het in dit geval niet.


 1,2 Begin met het knippen van het koord in 2 stukjes van 30 centimeter. Steek vervolgens een van de koordjes door het gouden buisje zodat het hele draad er in zit. En kruis de uiteinden over elkaar heen.

3,4 Het enige wat je nu nog moet doen is het maken van een verstelbare sluiting. Vouw het tweede deel over de overlappende uiteinden en begin knoopjes te maken. Vouw het bovenste koord over het draad van de onderkant.


5,6 Herhaal de zelfde stap aan de rechterkant. En maak ongeveer 5-6 meer knopen. Om de knopen te voltooien haal je een uiteinde door een naald en naai je door 2-3 knopen.

7,8 (Voeg nu aan het eind je twee gouden kraaltjes toe en maak ze vast met een knoop) Knip al het overtollig koord weg.


And your Gold tube bracelets are finished! 
Hope you all liked it!
Next week I have a testweek, from Thursday till Wednesday..So I have not so much time to post. I hope you don't mind.
Have a nice weekend! 
X'

6 opmerkingen:

  1. Superleuke DIY! Weet jij misschien waar je zo'n tube kan kopen? liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Ik heb het in een hobbywinkel bij ons in het dorp gekocht, gewoon bij de kralen enzo. Ik denk dat het in elke hobbywinkel wel verkrijgbaar is. X

      Verwijderen
  2. Geweldig, ik vind ze echt heel mooi! Ga je ook nog een tutorial laten zien van die andere dingen die je kocht?

    Ik ga toch maar eens op zoek naar tutorials voor die vlechtarmbandjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik ga die vissengraatarmbandjes ook nog doen denk ik :)

      Verwijderen
  3. oeh cool!

    Ik wilde nog even doorgeven dat jij mij via GFC volgt, maar dit gaat stoppen. Als je nog op de hoogte wilt blijven over mijn blog, volg mij dan via bloglovin (:

    BeantwoordenVerwijderen

Really thank you for your comment! It means a lot to me :) I always visit your blog too, and maybe I'll leave a comment! X'